Jävla Robinson


Jag har följt Robinson sen start & har hela tiden tyckt att Erik eller Daniel ska vinna, men ikväll blev jag så jävla förbannad när Erik ljög Bang rakt upp i ansiktet. Jag älskar Bang, ännu mer efter ikväll när han har visat vilken jävla bra människa han är. Han är typ pappan man aldrig hade HAHA (förlåt pappa)! Imorrn är det final & jag håller tummarna för Daniel eller Bang tar sig tillbaka och vinner hela skiten ;>  heja!

Evelina

Jag kollade också från starten, Såg alla avsnitt. Ville också då innan det där hände att daniel eller Erik skulle vinna. Men det var riktigt dåligt gjort tycker jag av Erik det där. Men sen tycker jag ändå att det var bra att han vann =) Jag förlåter lätt haha :P Och det verkade Bang också göra när Erik vann så =) En bra säsong :D

2011-01-13 @ 22:20:26
URL: http://silverninas.se

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?