nystart

Jag hade nästan glömt att jag hade kvar min blogg, men nu tänkte jag ge det ett nytt försök. Vill kunna ladda upp alla bilder någonstans och nu när jag har tillgång till min egen dator så blir det roligare när jag har photoshop.
Sist jag skrev ett inlägg var i vintras så designen behövde definitivt fräschas upp och uppdateras med lite nytt!
Det blev lite enkelt tills jag kommer in i det med alla koder och sånt igen, det är mycket som har försvunnit i minnet vill jag lova.

Sedan en och en halv vecka tillbaka bor dessa små underbaringar hos oss, mig och mitt hjärta. Jag bara grät när vi hade hämtat dem och så mycket kärlek det finns att både ge och få av dessa vackra varelser! ♥
 

Anonym

Ooh gosiga missar, man kan tro att dom gillar att pose precis som min goa unge/puss

2011-10-23 @ 22:05:23

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?