vaccination

Idag är det dags för Milan att få sin tremånaders vaccination.
Vi passade på att ta en tid när Marcus var ledig eftersom jag är så blödig och har väldigt svårt för sprutor.
Marcus blev nog van under graviditeten, men första gången var han lika svimfärdig som jag, haha! 
Jag minns bara hur det var på BB när sköterskan stack Milan i hälen och han började skrika, jag har nog aldrig
fått så ont i mitt hjärta och tårarna bara rann. Tur att pappa fanns där och höll vår lilla prins i handen ♥
Nervös är jag, undra om Milan är det också så gnällig som han har varit de senaste dagarna .. 
 
Ninis

Åhh man smälter ju när man ser sötnosen! finaste sonen har du Ebba. Jag är så glad att ni finns i mitt liv. Fina ni<3

2013-05-14 @ 14:26:57
Anonym

💗

2013-05-15 @ 22:00:14

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?