IPHONE

Var ju iväg hos tandläkaren idag, bedövningen tog i hela högra kinden & halva underläppen! Så att äta & dricka efteråt var inte det lättaste, haha. Sedan åkte vi iväg och storhandlade en massa mat nu inför julhelgen! Folk är som galna nu asså, trängs och tar ingen hänsyn till någon annan än sig själva. usch nej, stress stress.
Efter maten sprang jag ner till posten och hämtade min iphone! :D Så sjukt kul att pilla med den massa! haha
& eftersom 3 (tre.se) ger ut julklappar så fick vi en exktra mobil på köpet som mamma ska få eftersom hennes är gammal och rutten! kanon :) Ska lägga mig & se på sista avsnittet av Våra Vänners Liv nu innan jag somnar. godnatt
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack sötis :D

2010-12-21 @ 01:28:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?